info@deuitkijck.nl 035 - 541 44 13 Route

Mad Science op bezoek op de Uitkijck

Vandaag was er een wetenschapper van Mad Science voor een introductie van de naschoolse Techniek & Wetenschapscursus met 6 nieuwe thema’s die worden verzorgd op maandagmiddag voor kinderen uit groep 3 t/m 8 vanaf 10 januari.

Tijdens de naschoolse wetenschapscursus komen kinderen spelenderwijs in aanraking met verschillende aspecten van Techniek en Wetenschap. Ze leren om te onderzoeken en te ontdekken, maar ook om hypotheses te maken en te analyseren. Mad Science is op een missie om kinderen te enthousiasmeren voor Techniek en Wetenschap. Met behulp van de knotsgekke wetenschappers, spannende demonstraties en dito activiteiten komen steeds meer kinderen in aanraking met de wereld achter Techniek en Wetenschap!