info@deuitkijck.nl 035 - 541 44 13 Route

YES! Onze school doet mee aan de Europese schoolfruit- en groenteregeling!

Onze school heeft een continurooster: alle leerlingen blijven op school voor de lunch. Deze zelf meegebrachte lunch wordt in het eigen lokaal opgegeten in aanwezigheid van de leerkracht. Daarna is het tijd om nog een half uurtje buiten te spelen. Het buitenspelen wordt begeleid door SNO en door 2 leerkrachten.

Wij zijn een gezonde school! We zien daarom graag gezonde etenswaren in de broodtrommels. Volkoren boterhammen of crackers; drinken zoals water of melk. Wat fruit en/of groente.

De Uitkijck doet mee met het EU-schoolfruit programma! Vanaf november tot half april ontvangen we elke week 3 porties groente en fruit per leerling. Dit wordt gefinancierd door de Europese Unie. Dit eten we in de kleine pauzes op woensdag, donderdag en vrijdag. U hoeft op deze dagen dus zelf geen tussendoortje mee te geven voor de 10:00 uur pauze.